EVN България набира кандидати за „Клиентски съвет“
Битовите клиенти на EVN България могат да се кандидатират за членове на „Клиентски съвет“ на компанията, съобщиха от разпределителното дружество.
Чрез участието си в „Клиентския съвет“ участниците могат да изразят конструктивни идеи и препоръки към дейността на EVN България. Новият състав на консултативния орган ще започне работа в края на 2015 г. със срок на действие две години.
В рамките на инициативата се осъществяват съвместни работни срещи между битови клиенти на EVN България и представители на дружеството, на които се разработват идеи по актуални теми, свързани с дейността на компанията и предоставяните услуги.
За участие може да се кандидатира всеки пълнолетен гражданин, който ползва услугите на дружеството по доставка на електроенергия. Съставът на „Клиентски съвет“ е от максимум 24 участници. Участието е доброволно и безвъзмездно. EVN покрива пътните разноски до и от мястото на срещите, които са поне 2 пъти годишно.
Достатъчно е кандидатите да изпратят до компанията писмено заявление за участие в свободна форма със следната информация: лична мотивация за участие, трите имена, клиентски номер или ИТН (измервателна точка номер), населено място, адрес, телефон и лична мотивация за участие. Примерен формуляр и електронна онлайн-форма за кандидатстване има на сайта на компанията.
Още по темата:
- » EVN България откри обновен клиентски офис в Пазарджик
- » ЕВН пуска фактурите за бизнес клиенти с отразени компенсации за юли
- » EVN България с отличие за 17 години устойчива работа в България