Шест медии ще популяризират ОП ''Транспорт'' за 1,2 млн. лева
Шест нови договора за популяризиране на дейностите по Оперативна програма “Транспорт” са били сключени през септември месец. Общата стойност на договорите е 1 230 000 лева.
Това става ясно от справка, изготвена от Централното координационно звено по управление на европейските средства към МС, предаде БГНЕС.
Шестте договора са за реклама на изтичащата в края на годината ОП “Транспорт”, по която бяха изградени проекти по автомагистрала “Тракия”, “Струма”, столичното метро, ж.п. инфраструктура и др. Четири от договорите са с телевизии, които получават между 202 000 и 277 000 лв., а два са с радиа, които получават по 100 000 и 125 000 лв.
Това са първите договори, които УО на ОП “Транспорт” сключва от началото на втория мандат на транспортния министър Ивайло Московски. В изминалите месеци, обаче, подчинените на министрите Божидар Лукарски, Лиляна Павлова, Ивайло Калфин, Ивелина Василева и Десислава Танева, които управляват най-много европейски средства сключиха договори за близо десет милиона лева.
Бенефициенти по договорите бяха само радиа и телевизии, които получават средствата без обществена поръчка. От справката става ясно още, че от началото на мандата на това правителство, конкурси за избор на интернет-медии и печатни издания, които да популяризират европейските програми не са провеждани.
Още по темата:
- » Нов транш от ЕС за 1,5 милиарда евро получи Украйна
- » Сътрудник на евродепутат е заподозрян в шпионаж в полза на Китай
- » Рекордьори сме по поскъване на месото в ЕС