Дигиталният потребител задава новите критерии в търговията и финансовите услуги
Системата за разплащания Visa Европа организира за втори път конференцията "Денят на Visa" в България. Изданието тази година беше с тема "Дигиталното бъдеще" и събра над 100 представители на малкия и средния бизнес в страната в Sofia Event Center в столицата.
През последните 10 години разплащанията с карти Visa в Европа отбелязаха внушителен ръст от 1 на всеки 12 евро до 1 на всеки 6 евро. Според проучване на Visa, потребителите, използващи няколко канала за пазаруване, харчат с около 15-30% повече от тези, които използват само един канал. Затова omni-channel търговията открива възможности за увеличаване на продажбите, както за търговците, така и Visa.
Потребителите на възраст над 55 години ще допринасят за повече от половината ръст на изхарчените средства в развитите пазари през следващите две десетилетия, а до 2020 г. ще има 28 милиарда устройства, свързани с Интернет, беше съобщено на конференцията.