"М-Тел" обещава специално обслужване на малкия и средния бизнес

"М-Тел" обещава специално обслужване на малкия и средния бизнес
A A+ A++ A

Специални тарифи, персонализирани решения, личен акаунт мениджър, който предлага оферти и решения спрямо нуждите на фирмата - това са някои от елементите на новата бизнес стратегия на "М-Тел" към малките и средните предприятия в България, която беше представена днес от Андреас Елснер, маркетинг директор "Малък и среден бизнес". Стратегията е базирана на данни от Националния статистически институт, според които повече от 98% от фирмите в България са микро- или малки фирми, като те осигуряват над 50% от заетостта в страната. Този сегмент е нараствал с пъти повече в последните години в сравнение с големите предприятия и се превръща в основен двигател на българската икономика.

"М-Тел" обещава да осигури специални персонални консултанти, а освен това се ангажира повече от 80% от обажданията на бизнес клиентите да се поемат до 20-ата секунда. Тъй като над 70% от разговорите на клиентите на "М-Тел" са в мрежата на телекома, е създадена новата програма "М-Тел Бизнес". Състои се от пет основни тарифи и предлага включени минути към всички национални мрежи, като след изчерпването им клиентите ще продължат да говорят за 0 стотинки на минута към 5 милиона потребители в мрежата на "М-Тел".

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници