Общинарите приеха окончателно новите правила за реклама в София

Общинарите приеха окончателно новите правила за реклама в София
A A+ A++ A

Столичният общински съвет (СОС) прие върнатите от кмета Йорданка Фандъкова текстове за правилата за и преместваемите обекти в София.

Решението беше взето с 37 гласа "за" и 3 "въздържал се".Новите правила и ограничения за реклама в София вече са факт, информира Актуално.ком.

Фандъкова върна текстовете заради проблема с това, че чрез наредбата за рекламата беше променена и тази, с която се определя цената на т. нар. тротоарно право. С промените се вдигнаха цените, които собствениците на заведения трябва да плащат за разполагане на маси пред обектите си.
Текстовете засягаха начинът, по който се определят цените, които заведенията плащат, за поставянето на маси и столове по тротоари, пешеходни зони и площади.
Новите текстове предвиждат това увеличение да бъде отменено, а двете наредби да се променят, за да се изчистят противоречията между тях.

А противоречията бяха свързани с това на колко и какви зони се разделя градът за целите на нормативните актове. Според наредбата за рекламата има 7 зони, като например историческият център е обособен в самостоятелна зона. Във всяка от тях действат различни правила за рекламата и премествамите обекти.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Общество
Последно от Общество

Всички новини от Общество »

Акценти

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници