"Мтел" с нова идентичност и философия

"Мтел" с нова идентичност и философия
A A+ A++ A

Днес "Мтел" представи новата си корпоративна идентичност, която, признаваме, не ни изненада - Mobile Bulgaria първи я разкри още на 10 септември, а по-късно ви показахме и по-качествено изображение. Премиерата на промяната беше днес, а на събитието разбрахме, че тя обхваща всеки един аспект от представянето на бранда. Промяна има и в името на телекома на български, което вече се изписва като "Мтел". От компанията изтъкнаха, че новият бранд съдържа и представя вътрешната промяна във философията и ценностите на компанията.

Променен е и фокусът, в който сега е клиентът като личност. "Нашата цел е все повече да ни възприемат като lifestyle provider, като партньор, който улеснява живота ви", заяви главният изпълнителен директор Андреас Майерхофер. В рекламната фотография вече ще се акцентира върху хората, а устройствата ще остават на заден план или изобщо няма да бъдат видими. Стилът определено е повече lifestyle, като дори и бизнес потребителите са показани не с костюми, а с по-непринудено облекло.

Както писахме по-рано, новият слоган на компанията гласи "Повече за теб". При представянето Мария Опренова, ръководител на проекта за ребрандиране, разясни, че логото е образувано от символ, който представлява знаковата за "Мтел" буква "М", стилизирана като знак за безкрайност, и текстова част "tel". Символът "М" е изпълнен в разширена цветова палитра, която обаче остава в гамата на червеното. По отношение на етимологията на буквата "М" в много от древните култури тя изобразява "вода", буквата се свързва с течност, а нейната символика се свързва със знака за безкрайност. Анонсиран беше и нов звуков подпис на бранда - според компанията един от малкото в страната ни, който е решен в основен акорд C Major и наподобява вълна, а освен това носи усещането за безкрайно движение.

Новият бранд ще се появи и в магазините. Вече са готови 60 изцяло обновени обекта с вълнообразни елементи в интериора, като постепенно всичките 180 магазина на компанията ще бъдат преустроени. Техният дизайн е дело на австрийското архитектурно студио BEHF. Самото ребрандиране е създадено с помощта на английската компания Saffron Brand Consultants и е продължило 13 месеца. Междувременно по телевизията ще се завърти и първата реклама, която е заснета в България и е режисирана от Драгомир Шолев. Музикален фон е песента Mr. Blue Sky на Electric Light Orchestra.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници