Apple е вторият най-ценен бранд в света

Apple е вторият най-ценен бранд в света
A A+ A++ A

Interbrand публикува класацията си на най-добрите глобални брандове за тази година, в която Apple вече са на второ място със 129% ръст спрямо миналата година. През 2011 г. компанията беше на 8-о място, като за първи път влезе в челната десетка, а тази година директно се нареди под шампионите от Coca-Cola. Според екипа на Interbrand брандът на Apple е оценен на 76,5 милиона щатски долара, а след него остават IBM, Google и Microsoft. В класацията на Interbrands всяка година се включват 100 компании, но технологичните компании заемат все повече места в челните позиции, като в момента представляват 10 от първите 20 компании.

Ако Apple бележат бърз ръст нагоре, BlackBerry пък са забележителни с бързото си слизане надолу, изгубвайки 39% от стойността си. Все пак канадската марка все още е в класацията, макар и на 93-то място. На 9-о място с 40% ръст е Samsung, а Nokia със спад от 16% отива на 19-о място.

http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/2012/Best-Global-Brands-2012-Brand-View.aspx

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници