Samsung се готви да промени напълно бранда си
Според информация от австралийския сайт Channel News, Samsung е в процес на тотална промяна на бранда си, която ще бъде представена официално в началото на следващата година по време на изложението CES 2013 в Лас Вегас. Според информацията работата е поверена на екипа, начело със Скот Бедбъри, който е бил въвлечен в различни проекти за Nike, а новият вид на логото на корейците е създаден с идеята за по-добро международно представяне, което да се конкурира с това на Apple. Бедбъри е работил и със Starbucks.
Сегашното лого на Samsung ще изчезне, а новите маркетингови инициативи ще заложат на отделни цветове, които са част от новия бранд. Рекламите ще се променят подобаващо и ще бъдат свързан повече с лайфстайл дейности, подобно на Nike.
http://www.channelnews.com.au/News/Business_News/J5F7E9J3