Как да се свържете с оператор, ако имате проблем с продукт на Apple?
Както е известно, в последно време Apple и други компании все повече залагат на автоматизирана система за обслужване на клиентите, която се опитва да даде отговори на най-често срещаните проблеми. Това обаче, освен че спестява пари за заплати на компаниите, води често и до невъзможност клиентите да получат смислени отговори на въпросите си. Оказа се, че ако държите да обсъдите проблемите си с жив човек, а не с компютър, и сте клиент на Apple, имате доста лесен начин да постигнете целта си.
Както е установил читател на сайта Reddit.com, е напълно достатъчно да използвате няколко по-пиперливи думи пред автоматизираната система и запитването ви на секундата се прехвърля към консултант от плът и кръв. Според потребители на същия сайт номерът работи и при други фирми с автоматични системи за поддръжка.
http://www.reddit.com/r/LifeProTips/comments/13izmn/lpt_having_trouble_getting_ahold_of_a_real_human/