"За бога, братя, не купувайте": Ще се стигне ли до бойкот на търговските вериги у нас

"За бога, братя, не купувайте": Ще се стигне ли до бойкот на търговските вериги у нас
A A+ A++ A

Рязко се увеличава броят на потребителите, които пазаруват онлайн. Миналата година по време на кампанията за Черен петък около 75% от потребителите пазаруваха онлайн. Това заяви Димитър Маргаритов в ефира на бТВ.

Другата тенденция - увеличава се броят на пазаруването онлайн на китайски стоки. Виждаме какви възможности имат те да захранят целия пазар, не само в Европа. Необходимо е затягане на регулацията с цел безопасност, добави Маргаритов.

Съмнявам се, че някой упражнява контрол при митническия внос. Трябва да се разчита на вниманието на потребителите и тяхната способност да реагират, ако видят нещо съмнително, каза още той.

Бившият шеф на КЗП коментира и бойкотирането на магазините в редица съседни ни държави.

От няколко дни фразата "За бога, братя, не купувайте" стана много популярна и то на Балканите, не само в България. Виждаме как в Балкански държави имат нагласите да се бойкотира повишаването на цените. Обявена е такава инициатива в България, ще видим дали ще има ефект.

Едно от най-големите поскъпвания се води в ресторантите и хотелите. Очевидно ниското ДДС не е довело до никакъв ефект. Това го слагам като вметка за пишещите бюджета, добави Маргаритов.

Според него избраната дата - 13 февруари, не е много подходяща заради предстоящият 14 февруари.

#хранителен магазин

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Гледна точка
Последно от Гледна точка

Всички новини от Гледна точка »

Акценти

Анкета

Подкрепяте ли влизането на България в еврозоната?