Падането на ДДС върху дарителските sms-и - стимул за благотворителността

Падането на ДДС върху дарителските sms-и - стимул за благотворителността
Отпадането на ДДС върху дарителските sms-и от 1-ви декември даде стимул за дарителството в 10-тата кампания „Българската Коледа".
A A+ A++ A

Отпадането на ДДС върху дарителските sms-и от 1-ви декември даде стимул за дарителството в 10-тата кампания „Българската Коледа".

Това изтъкна Десислава Хурмузова от Фондацията „Помощ за благотворителността в България" в ефира на БНР.

„Беше много впечатляващо наистина. Аз съм много радостна, че хората откликнаха за поредна година и то в рамките на 2 часа се събраха много пари, не мога да кажа колко точно, но наистина много," допълни Десислава Хурмузова.

Според нея това означава, че популярността наистина е много важна за благотворителността – хората трябва да чуят, да усетят атмосферата, да усетят целта на кампанията.

Дарителските каузи могат да обединят хората за промяна на политиките, смята Илиана Николова, изпълнителен директор на Фондацията „Работилница за граждански инициативи".

Във връзка с тазгодишната кауза на „Българската Коледа" в помощ на децата с нервно-мускулни заболявания Илиана Николова подчерта, че президентът и неговата администрация могат да подкрепят още по-силно децата в неравностойно положение – например, като говорят с изпълнителната власт за промяна на политиките.

„От една страна трябва да търсим и солидарността на хората – това, което се случва в момента, но не трябва да забравяме и това, което може да направят българските институции, за да се решат проблемите на тези деца," подчерта Илиана Николова.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Общество
Последно от Общество

Всички новини от Общество »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници