Lenovo се кани да изостави бранда IdeaPad
Заради реорганизация на компанията през април Lenovo възнамерява да остане само с две основни подразделения - Lenovo и Think. Това пишат DigiTimes, като се позовават на източници сред доставчиците на компоненти. След това в продължение на 12-18 месеца съществуващият бизнес с бранда IdeaPad ще се слее със звеното Lenovo. Компанията вече е обявила плановете си за разделяне на две основни групи с цел опростяване на бранд стратегията си. За служителите е било добре дошло да научат, че в процеса на промени няма да се правят съкращения.
В момента основен доставчик за лаптопи IdeaPad е компанията Compal Electronics, посочва DigiTimes. В същото време Wistron се занимава с продуктите ThinkPad, а в бъдеще Lenovo се кани да възложи поръчки за ThinkPad и на Compal.
http://www.digitimes.com/news/a20130111PD214.html