HTC повишава глас, изоставя слогана Quietly Brilliant
Премиерата на One ще бъде съпроводена с по-сериозна маркетингова кампания от HTC - компанията вече обяви, че възнамерява да увеличи бюджета си за дигитален маркетинг с 250% и със 100% за печатен. Заедно с това ще предприеме и допълнителни мерки, за да освежи бранда си и да го подготви за новата пазарна атака, като премахне от продуктивните си реклами познатия слоган Quietly Brilliant, който въведе през 2009 г. Това става ясно от интервю с маркетинговия шеф на тайванците Бенджамин Хо за Wall Street Journal.
Той признава, че в миналото компанията не е била достатъчно шумна, но това вече ще се промени в новия опит за противодействие на Apple и Samsung. Новата кампания ще е центрирана около темите bold (дързък), authentic (автентичен) и playful (игрив) - първата ще покаже желанието за по-агресивен маркетинг, втората е посветена на иновациите, а третата ще отразява разработката на функции, които се търсят от потребителите. Хо потвърждава и информацията, че забавянето на модела се дължи на недостатъчно модули за камерата, което според него се дължи на нейния по-специален дизайн.
http://blogs.wsj.com/digits/2013/03/25/htcs-marketing-chief-taking-bolder-approach/