Нов софтуер на „Топлофикация София“ избягва грешките
„Топлофикация София“ ще сведе до минимум грешките в сумите, които дължим за парно. Причината е новият софтуер, с който вече се обработват задълженията на клиентите в София, съобщи Нова телевизия.
„Голямата разлика е, че ако преди в „Топлофикация“ всичко се записваше на един тефтер от Втората световна война, сега всичко това е цифровизирано, всичко се следи от съответните софтуери. На всеки един служител може да му се потърси сметка, ако не си е свършил работата“, обясни Стоян Цветанов, изпълнителен директор на „Топлофикация“.
Вече е въведен и телефон за оплаквания, свързани с парното - 0 700 11 111. В рамките на две седмици близо 9000 души са потърсили информация от центъра за обслужване.
Още по темата:
- » Променят движението в центъра на София
- » Ученици, студенти и докторанти пътуват по-евтино в София от днес
- » Паркираме безплатно в центъра на София по празниците
Коментирай
Най-четено от
Общество
Последно от
Общество