8 млн. лева са страшно малко за реклама в туризма, сочи експерт

8 млн. лева са страшно малко за реклама в туризма, сочи експерт
Според Йосифов трябва да насочим усилията си към имиджова реклама. Снимка: www.politika.bg
A A+ A++ A

„Всеки получава туристите, които си заслужава. Ние сме тръгнали да развиваме част от Слънчев бряг в тази посока. Той не е само това – в никакъв случай. Това е частен случай, който ще отмине без особени сътресения."

Това заяви в сутрешния блок на Нова телевизия зам.-председателят на Съюза на инвеститорите в туризма - Валентин Йосифов.

"Трябва да насочим нашите усилия към имиджова реклама, която може да е върши само от държавата и никой друг, и към таргетирана реклама”, посочи той.

Йосифов подчерта, че бюджетът на българския туризъм за реклама е около 8 милиона лева. Това, по негови думи, е страшно малко. За сравнение – Хърватска имат 20 милиона евро, Гърция и Кипър – между 25 и 30 милиона евро, Турция – между 35 и 36 милиона евро.

„Първо имаме малко пари и второ – харчим ги неразумно. Призовавам към едно, има един израз „когато имаш само един 1 кг. брашно, дай го на майстора, за да ти опече хляб”, допълни той.

#Хърватска #туризъм #Слънчев бряг

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Туризъм
Последно от Туризъм

Всички новини от Туризъм »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници