8 млн. лева са страшно малко за реклама в туризма, сочи експерт
„Всеки получава туристите, които си заслужава. Ние сме тръгнали да развиваме част от Слънчев бряг в тази посока. Той не е само това – в никакъв случай. Това е частен случай, който ще отмине без особени сътресения."
Това заяви в сутрешния блок на Нова телевизия зам.-председателят на Съюза на инвеститорите в туризма - Валентин Йосифов.
"Трябва да насочим нашите усилия към имиджова реклама, която може да е върши само от държавата и никой друг, и към таргетирана реклама”, посочи той.
Йосифов подчерта, че бюджетът на българския туризъм за реклама е около 8 милиона лева. Това, по негови думи, е страшно малко. За сравнение – Хърватска имат 20 милиона евро, Гърция и Кипър – между 25 и 30 милиона евро, Турция – между 35 и 36 милиона евро.
„Първо имаме малко пари и второ – харчим ги неразумно. Призовавам към едно, има един израз „когато имаш само един 1 кг. брашно, дай го на майстора, за да ти опече хляб”, допълни той.
Още по темата:
- » Туристическият бранш настоява за удължаване на работните визи от трети страни
- » Десетки хотели по морето отварят още на 1 май
- » Готово ли са морските ни курортите за туристите през май?