iOS продължава да държи голям дял от мобилна реклама

iOS продължава да държи голям дял от мобилна реклама
A A+ A++ A

Едва ли Operа Mediaworks могат да изненадат някого с информацията, че през четвъртото тримесечие на миналата година iOS продължава да е на първо място по приходи от мобилна реклама. Според данните на агенцията платформата на Apple генерира 43,39% от трафика на мобилна реклама, докато за Android тази цифра е 37,71%. Междувременно приходите от реклама от iOS са се увеличили през посочения период до 55,7% от всички приходи от мобилна реклама, докато за Android остават 31,37%.

Ирония е, че голяма част от приходите от реклама от iOS са били генерирани чрез рекламната мрежа на Google, което добавя и факта, че Google все още печелят повече от реклама от iOS, отколкото от собствената си платформа. Ако вземем данните само за смартфоните, тогава пазарният дял на iOS доста се стеснява и Android заема първото място с 35,82%, докато потребителите на iPhone генерират 28,72% от общия трафик на реклама.

Въпреки това приходите от реклама от iPhone са по-високи от тези от Android - 40% срещу 30%. При таблетите обаче iOS несъмнено е лидер с 10,59% от общия трафик на реклама и 12,7% от общите приходи, докато за таблетите с Android тези цифри са съответно 1,86% и 1,67%.

http://operamediaworks.com

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници