Шестте задачи, които успешните предприемачи аутсорсват

Шестте задачи, които успешните предприемачи аутсорсват
A A+ A++ A

Ако сте собственик на малък бизнес, знаете, че не можете да се справите с всичко, но нека си го кажем – понякога се опитвате.

Предприемачите признават, че им липсват знания в ключови области, но почти половината е вероятно или силно вероятно да аутсорсват дейности, показва изследване.

Но аутсорсването може да бъде защитено – според „Форбс“ 85% от бизнесите, които аутсорсват, постигат растеж.

Най-голямата грешка, която направихме, бе да не използваме повече помощ в началото“, споделя пред Би Би Си Лиз Ърл, основателка на наградена британска козметична компания.

Подобно на Ърл, основателката на Нанда Хоум, Гаури Нанда посочва, че в началото се е опитала да „направи твърде много сама“.

Така че с толкова много за вършене какво може да ви се изплъзне?

Ето шестте задачи, които всеки предприемач трябва да обмисли да делегира.

Счетоводство

Над една трета от предприемачите признават, че им липсват данъчни знания. И все пак всяка година те прекарват една работна седмица, попълвайки данъчни формуляри, сочи проучване на американската Националната асоциация за малки бизнеси.

Годишната връзка със счетоводна къща може да поеме част от тежестта относно данъците, както и да намали риска от допускането на скъпи грешки.

Правни въпроси

Повече от половината собственици на бизнеси споделят, че нямат законови познания, но само 7% от дребните предприемачи биха наели юрист, ако смятат да наемат нов служител на пълно работно време.

Въпреки че не всички бизнеси се нуждаят от юридическа помощ всекидневно, едно е сигурно – началното и често консултиране с адвокат може да спести на бизнеса ви голяма сума по-нататък.

„Ако бъдете изправени пред съда, значи е твърде късно“, посочва интернет изданието „Предприемачът“.

„Таксата, която ще ви вземе адвокат, за да ви предпази от проблеми, е малка част от тази, която ще ви бъде поискана, за да ви изкарат от проблеми, когато попаднете в тях“.

Всекидневни задачи в офиса

Въпреки че е очевидно всекидневни задачи в офиса като почистването и документирането да бъдат аутсорсвани, изненадващо мнозинството дребни бизнеси не го практикуват.

Според изследване 83% от собствениците на бизнеси сами поръчват запасите си, 80% се справят с документирането, 50% - с дейностите по администрацията, а 63% сами почистват работното си място.

Маркетинг

Много собственици на бизнеси отбелязват, че биха искали да аутсорсват маркетинг дейностите си, но според проучване малко го правят.

Дори да се смята, че разходите за наемане на външен пазарен консултант са високи, часовете, изгубени за маркетинг, се натрупват.

Запитани, колко време отделят за маркетинг собствениците на фирми и техните служители, средният отговор е 33 часа на седмица.

Умножени по 273-те долара, на които предприемачите оценяват всеки час извънредно работно време, потенциалните спестявания след аутсорсването за маркетинг могат да станат значителни.

Дизайн на интернет страници

Докато мнозинството дребни предприятатия вече имат интернет страници, почто една трета от компаниите сами поддържат уебстраниците си. С нарастването на броя потребители, които избират да пазаруват или да търсят инфромация в интернет, важността и потенциалната печалба, която може да бъде постигната от фирмен уебсайт, също продължават да растат.

С развитието на технологиите, собствениците на бизнеси трябва да отделят сериозно време, за да поддържат уменията и интернет страниците си.

64% споделят, че времето, което им отнема обновяването, е най-голямото интернет предизивикателство.

Наемането или аутсорсването на уебдизайнер може да е лесен начин за освобождаването на време.

Финансово консултиране

Едва половината от малките фирми използват финансов консултант, но много посочват, че имат нужда от помощ. Областите, в които има най-голям интерес за консултиране, са контролиране на разходите, управление на паричния поток, растящите разходи за здравеопазване, доходността, изходните стратегии и осигуряването на бизнес заеми.

Защо бизнесите не търсят финансови съвети?

„По принцип това са хора с изразен предприемачески дух“, казва Кери Гъркинк, който е маркетинг директор в „Секюриан“.

„Те са свикнали сами да вършат нещата“, добавя той.

Въпреки че всички собственици на фирми трябва да държат здраво юздите на фирменити финанси, допитването до професионалист може да спести време и да направи бизнеса по-печеливш

#предприемачи

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Гледна точка
Последно от Гледна точка

Всички новини от Гледна точка »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници