Toshiba открива нов call център за българските си клиенти
Европейското подразделение на Toshiba обяви, че открива нов контактен център, който ще оказва съдействие по телефона за клиентите на компанията от 6 страни в Източна Европа: Чехия, Словакия, Сърбия, Хърватия, Румъния и България. Това е вторият контактен център на Toshiba в региона след откриването на първия на 6 февруари тази година в Истанбул. Той вече обслужва и клиенти от Гърция, а новият контактен център, базиран в Прага, ще покрива останалите страни от региона.
Клиентите от България ще могат да се свържат с техническите лица и да получат професионална помощ за лаптопите и телевизорите на Toshiba, като се обадят на телефон (02) 4917828 на обичайната тарифа за фиксирани разговори. Разговорите ще бъдат насочвани през VoIP до Прага, където ще бъдат обслужвани от оператор на български език. Той ще предоставя решения на всякакви въпроси, възникнали след покупката, и съвети при възможни затруднения, които потребителите срещат. Контактният център ще работи от понеделник до петък от 9.00 до 18:00 часа.