Samsung Display натиска доставчиците си за намаляване на цените
Според тайванското онлайн издание DigiTimes Samsung Display са предприели кампания, с която целят да принудят своите доставчици да редуцират цените на компонентите с до 30% през последното тримесечие на годината.
Целта на акцията е самият Samsung Display да успее да намали цените на своите продукти за крайните клиенти, като най-големият от тях естествено е Samsung Electronics. Според наблюдатели, ако акцията на Samsung Display се окаже успешна, то компанията майка ще е в състояние да пусне по-конкурентни в ценово отношение смартфони и по този начин ще има възможност да възвърне част от загубените през 2014-а пазарни позиции.
Според DigiTimes Samsung Display планират и връзки с нови доставчици на компоненти, като целта отново е намаляване на разходите по производството. Компанията също така планира да разшири фокуса си върху OLED дисплеи, които се радват на нарастваща популярност и вече осигуриха на Samsung Display договори с други големи играчи на мобилния пазар като Motorola Mobility, Oppo и Lenovo.
Източник: DigiTimes