RIM ще се фокусира върху корпоративния пазар

A A+ A++ A

В опит да подобри финансовото си положение и като цяло позициите на пазара на смартфони, RIM обяви, че ще се фокусира върху корпоративните клиенти и ще излезе от пазара на потребителски решения. Интересното е, че именно навлизането на втория преди време се отрази доста благоприятно на канадците. В света на мобилните комуникации обаче нещата вече се променят със светкавична скорост и съдбата бързо обърна гръб на компанията. Това показват и финансовите резултати на RIM за последното тримесечие на фискалната 2012 г. Отчетените за периода приходи са в размер на 4,2 милиарда долара, което е с 19% по-малко спрямо предходното тримесечие. Загубата е 125 милиона долара, а спадът в доставките на смартфони BlackBerry е с 21% до 11,1 милиона броя. За периода са били доставени и 500 000 таблета PlayBook, с което общите доставки за фискалната година достигнаха 1,3 милиона.

Заедно с това Джим Балсили обяви, че подава оставката си като директор на борда на компанията, което идва, след като той и Майк Лазаридис - двамата съоснователи на RIM, оставиха постовете си на CEO и повериха управлението на компанията на Торстен Хейнс. Според Хейнс времената са трудни и няма гаранция за успех, но все пак новият шеф на RIM възнамерява да се фокусира върху корпоративния сегмент. От думите му разбираме, че се обмислят всякакви възможности, включително и лицензиране на новата платформа BlackBerry 10.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Акценти

Инбет Казино