Slice Intelligence: Apple са продали 48 000 броя от новия MacBook за ден
Новият MacBook, който Apple представиха през март, предизвика доста смесени реакции. Изглежда обаче, че потребителите засега гласуват с доверие към компанията, тъй като миналия петък Apple са продали онлайн в Щатите около 48 000 бройки от него. Данните са на Slice Intelligence, които имат информация и за предпочитанията на потребителите към различните цветове. Изглежда, че златният цвят се е оказал по-популярен, отколкото Apple са очаквали, тъй като датите за доставка на този вариант се отдалечават във времето.
Най-популярният цвят обаче е Space Gray, който представлява 58% от всички поръчани 48 000 броя. Въпреки това, златни лаптопи MacBook са си поръчали 38% от закупилите компютъра. Това обаче не е всичко. 43% от тези, които са си купили MacBook, са закупили и Apple Watch, показват данните на Slice Intelligence. Освен това може би става дума за верни фенове на Apple, тъй като 75% от хората са си купували и други продукти на Apple през последните две години.