Microsoft ще се фокусира върху феновете за старта на Windows 10

Microsoft ще се фокусира върху феновете за старта на Windows 10
A A+ A++ A

До 29 юли, когато ще започне разпространението на финалната версия на Windows 10, остават броени дни и Microsoft се готви да задвижи на пълни обороти маркетинговата си машина. Компанията обаче не смята да направи едно голямо събитие, което да отбележи пазарната премиера, а вместо това ще избере по-различен подход. Той ще е насочен към “най-новото поколение от фенове на Windows” и ще заложи на глобална рекламна и маркетингова кампания.

На 29 юли Microsoft ще организира събития за участниците в програмата Windows Insider (над 5 милиона) в 13 града в цял свят – Сидни, Пекин, Токио, Сао Пауло, Лондон, Берлин, Мадрид, Сингапур, Йоханесбург, Найроби, Ню Делхи, Дубай и Ню Йорк. На тези срещи ще има множество демо сесии, демонстрация на различни устройства, забавления и възможност за среща с членове на екипа на Windows.

Microsoft работи и с различни партньори, които ще помогнат на потребителите да преминат към новата платформа. Търговци като Best Buy, Dixons, Jarrir, Croma, Media Markt, Yodobashi, Incredible Connection, Elkjop и Wal-Mart ще осигурят помощ за прехвърлянето на данни от стари компютри към нови и ще осигурят зони за изпробване на Windows 10.

Компанията ще използва и темата Upgrade Your World, като си партнира с 10 глобални и 100 локални неправителствени организации като CARE, Code.org, Keep a Child Alive, The Global Poverty Project, The Malala Fund, The Nature Conservancy, Pencils of Promise, Save the Children и Special Olympics, в които ще инвестира 10 милиона долара за подкрепа на каузите и мисиите им.

Източник

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници