HTC очаква трудно тримесечие по отношение на маркетинга
Шер Уанг, която е председател на Борда на директорите на HTC, разбуни духовете с интервю за Bloomberg. В него тя коментира, че последното тримесечие на годината ще е най-трудно за компанията, но мнозина изтълкуваха това във връзка с финансовото положение на HTC и отчетените за пръв път в историята й нетни загуби за последното тримесечие.
Според Уанг HTC има "най-добрата технология и най-добрия продукт", но очевидно има нужда от по-добра комуникация с потребителите. На въпрос за най-големите предизвикателства през следващите 2-3 години Шер Уанг заявява, че компанията има проблем с комуникацията и тя трябва да се подобри, защото се получава празнина между новите продукти.
В интервюто Уанг дава като пример за алтернативен маркетинг наемането на Робърт Дауни Дж. като рекламно лице на HTC, защото според нея той има имиджа на човек, който променя нещата. Интервюто и неговото тълкуване от своя страна пък доведе до спешна реакция от страна на пресслужбата на тайванската компания, която уточни, че Уанг е имала предвид маркетингови предизвикателства през последното тримесечие, а не финансови.
http://www.bloomberg.com/news/2013-10-06/htc-chairwoman-says-fourth-quarter-will-be-biggest-challenge-.html
http://investors.htc.com/phoenix.zhtml?c=148697&p=irol-newsArticle&ID=1862093&highlight=