Петрова: В истерията по "Черния петък" има маркетингови трикове

Петрова: В истерията по "Черния петък" има маркетингови трикове
Източник: Skandal.bg
A A+ A++ A

Намаленията започваха от 20% и достигаха до 70%. Хиляди българи буквално щурмуваха моловете, а автомобилите парализираха големите градове. В много магазини обявиха не просто "черен петък", а "черен уикенд" - така че промоциите продължават и днес, предаде Нова тв. 

„Тези намаления в повечето случаи са маркетингов трик и всъщност няма такива. Стоките са предварително увеличение и след това намалени”, коментира Антония Петрова. Според „момичетата от града” "черният петък" носи голяма емоция. Самата мисъл, че взимаш нещо изгодно носи адреналин на пазаруващите.

 

#черен петък #Антония Петрова

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Общество
Последно от Общество

Всички новини от Общество »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници