Търговските вериги загубиха една пета от клиентите си заради коронакризата

Общество | 5 септември 2020, събота / 17:03| Показвания:



Булфото

Средно около 20% спад на клиентите отчитат за първите пет месеца от началото на пандемията веригите магазини от Сдружението за модерна търговия. Най-засегнати са магазините за нехранителни стоки, докато хранителните вериги почти не са я усетили.

„Търговските вериги доказаха, че могат да се справят в критична ситуация, бързо се адаптираха, реагираха на мерките за безопасност, реагираха много бързо по отношение на всички продукти, които бяха на път да изчезнат от търговската мрежа. Много е важно, че не се стигна до празни рафтове, много тежко психологически щеше да е за население. Ситуацията беше овладяна”, коментира в предаването „Събуди се” на Нова телевизия Йордан Матеев, изпълнителен директор на Сдружението за модерна търговия.

По думите му има проблем обаче в моловете, където е имало огромен спад на клиентите. „Най-зле е положението с обувките, хората не са склонни да купуват. Особено сериозно е положението в големите търговски центрове, където потокът от хора е значително по-нисък”, обясни Матеев.


Тагове: магазини, търговски вериги, клиенти, продажби, спад

Обратно  

» Свързани статии:

Търсене

Търси