60% от обажданията към 112 са за обиди и справки

60% от обажданията към 112 са за обиди и справки
Снимка: БГНЕС
A A+ A++ A

Според проучване, голям процент от позвъняванията не са от компетенцията на служителите, обслужващи спешните обаждания.

60% от обажданията на спешния телефон 112 са за шеги, обиди и справки, съобщава Нова телевизия.

Масово хората звънят и за битови проблеми, като питат операторите защо нямат ток или вода. Често хората не могат да преценяват и каква е спешността на заболяването, като отново се търси 112.

В районен център Монтана, който обслужва пет области, повече от половината сигнали не са спешни. От началото на годината в него са приети над 430 хиляди позвънявания, като в 60% от случаите се оказва, че гражданите се обаждат не по предназначение.

От националната система припомнят да се търсят само, когато нещо застрашава живата, здравето и имуществото на хората.

#Монтана #сигнали

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Бизнес
Последно от Бизнес

Всички новини от Бизнес »

Инбет Казино

Анкета

Одобрявате ли кабинета "Главчев"