Петрова: В истерията по "Черния петък" има маркетингови трикове
Намаленията започваха от 20% и достигаха до 70%. Хиляди българи буквално щурмуваха моловете, а автомобилите парализираха големите градове. В много магазини обявиха не просто "черен петък", а "черен уикенд" - така че промоциите продължават и днес, предаде Нова тв.
„Тези намаления в повечето случаи са маркетингов трик и всъщност няма такива. Стоките са предварително увеличение и след това намалени”, коментира Антония Петрова. Според „момичетата от града” "черният петък" носи голяма емоция. Самата мисъл, че взимаш нещо изгодно носи адреналин на пазаруващите.
Още по темата:
- » Най-чаканият „Черен петък“ тепърва започва от този петък само в кината
- » Поръчки за над 60 милиона лева и над 3 милиона посещения: eMAG Black Friday уикенд 2023
- » eMAG Black Friday 2023: стойността на поръчките за първата минута на кампанията е над 558 000 лв., а за първите 5 минути – над 2,7 млн. лв.
Коментирай
Най-четено от
Общество
Последно от
Общество