Пазарният дял на Apple в Китай се е увеличил три пъти през тримесечието

Пазарният дял на Apple в Китай се е увеличил три пъти през тримесечието
A A+ A++ A

Според последните данни на IDC за китайския пазар на смартфони, през първото тримесечие Apple са увеличили пазарния си дял в страната до 9% със 78 милиона продадени устройства през периода. Увеличението на годишна база е 117%, а компанията вече е на пето място по продажби на смартфони в страната. Увеличението за Apple се дължи на засиления маркетинг и финансирането на телефони чрез абонаментните договори на операторите.

Според IDC и Canalys Samsung остава безспорният лидер на пазара в Китай с почти два пъти по-голям пазарен дял от този на Apple. Въпреки това основните продажби на Samsung в Китай са устройства на цена под 200 долара. От Flurry Analytics отбелязват, че пазарът на смартфони в Китай е по-голям от този в САЩ, като в момента в страната има около 250 милиона активни устройства с iOS и Android, докато в САЩ те са били 230 милиона през февруари.

В същото време в Китай смартфоните представляват 79% от пазара на мобилни телефони. Китайските потребители започват да обръщат внимание и на телефоните с по-големи дисплеи, като тези с екрани над 5" в момента са 7,5% от устройствата на пазара, а от IDC очакват те да станат 20% до края на годината. Според някои анализатори обаче тази прогноза може да се окаже твърде оптимистична, тъй като това са устройства от висок клас, които са по-скъпи.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Акценти

Инбет Казино

Анкета

Одобрявате ли забраната за реклама на хазарт в медиите