Строим по европроекти с крадени камъни от Първомай

Строим по европроекти с крадени камъни от Първомай
Възложител на проекта е Национална компания „Железопътна инфраструктура“.
A A+ A++ A

Разследване, доказало 100-процентова афера с кражба на инертни материали при изпълнение на проект по Оперативна програма „Транспорт“, остава само в папките на полицията и експертите от РИОСВ-Пловдив, показва проверка на „Марица“.

Гръцката компания „Терна“, изпълнител на участъка Пловдив - Първомай по време на ремонта на жп линията до Свиленград, е използвала инертни материали от незаконна кариера. Строежът бе част от проект по Оперативна програма „Транспорт“ на обща стойност 340 млн. евро.

Само за участъка от Пловдив до Първомай, чийто изпълнител е „Терна“, са похарчени 88 млн. евро. Възложител на проекта е Национална компания „Железопътна инфраструктура“. По време на ремонта строителния надзор е осъществявал авторитетен международен консорциум.

Никой обаче не е забелязал нередности при доставката на инертни материали. В същото време за броени месеци от незаконна кариера в землището на кв. „Дебър“, гр. Първомай, са изгребани хиляди кубици земни маси. Инертните материали са доставени на „Терна“ под носа на всякакви контрольори и институции. Разрешителните за добив на пясък, чакъл и баластра от реки и кариери уж минава през сложна процедура. Този бизнес би трябвало да подлежи на изключително строг контрол, осъществяван от няколко служби.

#Първомай #камъни

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Криминални
Последно от Криминални

Всички новини от Криминални »

Акценти

Инбет Казино