Forbes раздаде бизнес наградите си за 2013 г.
Forbes България раздаде за трета поредна година своите бизнес награди, които отличават добрите бизнес практики и насърчават предприемаческия дух в страната.
В присъствието на над 350 гости изданието обяви победителите в осемте категории на Forbes Business Awards 2013, а почетен гост на събитието беше г-н Сашо Дончев.
На тазгодишното събитие най-силно присъстваха компании от сектора на информационните технологии.
Големият победител е технологичната компания „Скейл Фокус“, която взе две първи места – за клиентска политика и развитие на бизнеса и второ място в категория най-добър стартиращ бизнес, благодарение на иновативната си стратегия и уникалните си бизнес практики.
Сред финалистите и победителите се отличиха и големи компании и малки, но динамични дружества с голям потенциал за растеж.
Тримата финалисти с най-висока оценка във всяка категория получиха специална грамота,
а победителите – и статуетка. Пълния списък на победителите и техните подгласници в различните категории:
Клиентска политика:
I-во място Скейл Фокус
II-ро място Хепи
III-то място Денкщат България
Развитие на бизнеса:
I-во място Скейл Фокус
II-ро място МАРС Армор
III-то място Сирма Солюшънс
Качество на продуктите:
I-во място Обединена млечна компания
II-ро място Уолтопия
III-то място Загорка
Качество на услугите:
I-во място Блек Сий Рама
II-ро място АВО-Бел
III-то място Деспарк
Служител на годината:
I-во място Нели Малакова, Старши специалист „Подбор” в JobTiger
II-ро място Румен Радушев, ръководител на управление “Жилищно кредитиране” в Пощенска банка
III-то място Петър Лулеов, старши дизайнер в E-act
Награда за обществена дейност:
I-во място Виваком
II-ро място Уча.се
III-то място Глобул
Най-добър стартиращ бизнес:
I-во място Джъмпидо
II-ро място Скейл Фокус
III-то място Сейфти Оперейшънс
Развитие на човешките ресурси:
I-во място Мусала софт
II-ро място Сименс България
III-то място Публисис България
Forbes България връчи и три специални награди – за насърчаване на потреблението получи The Mall, за иновативни концепции за пазаруване фирма КМБ България и за
развитие на семейния бизнес фирма Рефан.
Получените 131 кандидатури бяха оценени по методология на Forbes, гарантираща коректността на крайния резултат, от 10-членно жури, съставено от представители на бизнеса.