Dropbox са изтрили информация на някои потребители заради бъг
От Dropbox потвърдиха, че някои потребители, които използват по-стара версия на настолното приложение на компанията, са загубили файлове заради бъг в софтуера. Проблемът се появява, ако сте избрали да синхронизирате само някои папки и файлове. Резултатът от него пък е липсваща информация, която няма откъде да възстановите.
От Dropbox обаче твърдят, че проблемът е отстранен и че компанията прави всичко възможно да възстанови файловете на потребителите. Освен че вече са пуснали нова версия на софтуера, от Dropbox ще компенсират засегнатите потребители с едногодишен безплатен акаунт за Dropbox Pro.
Коментирай
Най-четено от
Технологии
Новата говорителка на украинското МВнР е генерирана от ИИ (ВИДЕО)
Видео 13:19 03.05.2024 | Технологии
Последно от
Технологии