HTC подготвя рестарт на стратегията си

HTC подготвя рестарт на стратегията си
A A+ A++ A

Предстоящият мобилен конгрес в Барселона е на път да се окаже особено важен за тайванците от HTC. Компанията подготвя мащабна промяна на продуктовата си стратегия и началото й ще бъде дадено сега, макар че първите продукти от нея – например камерата Re, вече са на пазара. От интервю на CNET с шефа на HTC Creative Labs Дрю Бамфорд става ясно, че компанията ще се насочи към 4 области – “свързан живот”, която включва камерата Re и други решения за фотография; “свързана личност”, съдържаща устройства за здраве и друга носима електроника; “свързано забавление”, което подсказва наличието на гейминг продукти; и “свързан дом”.

Според Джеф Гатис, шеф на маркетинга за отдела Connected Products, целта е след 12 месеца хората да мислят за HTC като за компания, която прави страхотни продукти от потребителската електроника. Разбира се, смартфоните ще продължат да имат важно място в портфолиото на компанията, тъй като те ще са спасителния пояс ако останалите продукти не успеят да се наложат. На мобилния конгрес компанията ще представи следващото издание на смартфона One, а освен това очакваме и умен часовник, който ще интегрира фитнес платформата на Under Armour. Не е изключено показването и на изненадващи продукти, за които все още не сме чули нищо. Компанията ще продължи да отделя приложенията си като самостоятелни продукти и ги направи достъпни за изтегляне и за други потребители на Android и дори iOS.

Усилията на HTC за преоткриване и намиране на нови източници на приходи показват колко конкурентен е станал пазара на мобилни телефони. Компанията не може да отдели милиардите долари за маркетинг, които всяка година харчат гиганти като Apple и Samsung, а това на свой ред води до пренебрегване на продуктите й от потребителите. Пример за това е HTC One M8, който масово получи положителни оценки от пресата и беше отличен с десетки награди за дизайн, но заради скромния рекламен бюджет на тайванците не успя да се пребори с масираната маркетингова кампания на Samsung и Apple. Пазарът на смартфони се забавя и компаниите трябва да потърсят начини за диференциране на продуктите си, смята анализатора Рамон Ламас от IDC.

Пълното интервю е тук.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници