Мобилните оператори в Европа може да започнат да блокират рекламите

Мобилните оператори в Европа може да започнат да блокират рекламите
A A+ A++ A

Информация на Financial Times разкрива, че неназован европейски мобилен оператор е инсталирал софтуер, който блокира рекламите и възнамерява да го активира до края на годината. Технологията е дело на израелската стартъп компания Shine и ще позволи на телекомите да филтрират рекламите на Google и други, което ще намали употребата на мобилни данни в мрежите им. “Десетки милиони мобилни абонати в цял свят ще изберат да се разделят с рекламите до края на годината”, твърди в интервю за Financial Times маркетинговия директор на Shine Рой Карти. По-рано компанията заяви, че поне един от американските оператори също ще използва технологията й.

Изданието цитира и представител на европейски оператор, който е потвърдил, че той и други негови партньори ще започнат да блокират рекламите в мрежите си още през тази година. Сред основните основания за подобно решение са пестенето на трафик и желанието за притискане на Google и други интернет компании. Последното ще се прави в опит за принуждаване на Google да сподели част от приходите си от реклами с операторите. Подобно решение обаче ще повдигне много въпроси около мрежовата неутралност и то в момент, в който този казус е на дневен ред.

Източник

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници