ЕПЦ организира еднодневен информационен център на летище Варна

ЕПЦ организира еднодневен информационен център на летище Варна
Източник: epicenter.bg
A A+ A++ A

Европейският потребителски център към Комисията за защита на потребителите организира еднодневен информационен център на летище Варна. Целта е пътниците да се информират за правата си, преди да се качат на самолета.

Ръководителят на Европейския потребителски център в България Игнат Арсенов обясни пред БНР, че около една трета от жалбите на пътници са свързани със закупуването на стоки онлайн. Голяма част от чуждестранните граждани пазаруват от български търговци на козметика, а около една трета от оплакванията са свързани с авиационния транспорт.

Става дума за "промени за пътувания със самолет, отменени, закъснели полети и проблеми с багажа. За миналата година над 50 процента от всеки потребител, обърнал се към нас, се успели да постигнем споразумение, тоест да му бъде изплатено обезщетение за това, което се е случило, или да му бъде поправена стоката, да разрешим проблема", каза още Арсенов. 

По данни на ръководителя на Европейския потребителски център в България 66% от гражданите на Европейския съюз не са информирани какво трябва да направят, ако имат проблеми с отменени полети или изчезнал багаж. У нас процентът е дори по-висок, добави Арсенов.

#Комисията за защита на потребителите #Игнат Арсенов

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Бизнес
Последно от Бизнес

Всички новини от Бизнес »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници