Стартира юбилейният проект Superbrands Bulgaria 2015
Стартира петият проект на глобалната брандинг организация Superbrands за България 2015 година. Той ще отбележи три важни юбилея – 20 години Superbrands International, 10 години Superbrands Bulgaria и 5-о издание Superbrands за България. По този повод юбилейното издание ще представи в едно най-силните потребителски и корпоративни марки на националния пазар.
През 2015 година ще бъде връчена за първи път и специалната награда на Superbrands Bulgaria за личност с най-голям принос за промоцията на бранда България, след национално онлайн гласуване на българските потребители.
В основата на всяка програма Superbrands стои независимо и доброволно жури от водещи експерти и личности – Борд на Superbrands, които оценяват представянето на потребителските марки на пазара.
Номинациите се базират на основата на статистически данни, проучвания и анализи на пазара на водещи маркетингови агенции, както и на множество достоверни източници за пазарен дял, обем и ръст на продажбите, бюджетите за реклама, медийното и публичното експониране на марките.
В избора на най-силните потребителски марки ще могат да се включат и самите потребители чрез национално гласуване в интернет, което ще даде възможност общественото мнение да се разгледа успоредно с експертното. Това специално проучване ще се проведе и анализира от авторитетния институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria, който е партньор на проекта.
Най-силните марки получават правото да участват в официалната публикация за България, чието издаване е предвидено за средата на 2015 година, както и да използват специалния символ на Superbrands в своите маркетингови комуникации, за да покажат на потребителите и на партньорите си постигнатото високо признание за отличен брандинг.
Още по темата:
- » Омбудсманът: Спешно да се подобри организацията за предаване на протоколите
- » ЦИК: Партии и коалиции имат по-малко от месец да се регистрират за изборите
- » МВнР вече започна с подготовката на изборите в чужбина