Близо 200 сигнала до омбудсмана на ЧЕЗ за месец

Близо 200 сигнала до омбудсмана на ЧЕЗ за месец
През този период омбудсманът Радослав Димитров имаше дни на отворените врати в София, Благоевград, Враца, Перник и Плевен. Снимка: БГНЕС
A A+ A++ A

Енергийният омбудсман на ЧЕЗ е получил 199 сигнала от потребители на компанията от създаването на институцията преди месец, съобщиха от пресцентъра на дружеството.

От тях са разгледани 25% и са изготвени 35 становища за изпращане до клиентите.

През този период омбудсманът Радослав Димитров имаше дни на отворените врати в пет града на Западна България - София, Благоевград, Враца, Перник и Плевен.

Той се срещна с десетки клиенти на компанията, които получиха възможност да изложат своите проблеми, както и да дадат предложения за работата на омбудсмана.

„Това беше един много интензивен, динамичен и изпълнен с работа месец. Личните разговори с клиентите и обсъждането на техните казуси и препоръки бяха много ценни за компанията", каза Димитров.

„Ще продължавам да работя по същия начин както досега – открито и честно, в диалог с хората. Искрено се надявам, че моите усилия ще допринесат за подобряване на обслужването и повишаване на доверието на клиентите към ЧЕЗ", подчерта енергийният омбудсман на ЧЕЗ.

Позицията енергиен омбудсман е част от стратегията на ЧЕЗ за подобряване на обслужването и повишаване на доверието на клиентите, институциите и обществото.

Основната му функция е да решава спорове между клиентите и компанията, като той се ангажира да спазва неутралитет, както спрямо клиентите, така и спрямо компаниите на ЧЕЗ в България.

Омбудсманът проверява всеки сигнал, независимо от предходните заключения по него, но не разглежда случаи, които са отнесени към по-други инстанции като Държавната комисия по енергийно и водно регулиране или съда.

Клиентите на ЧЕЗ в Западна България могат да подават сигнали и предложения към Радослав Димитров на тел. 02 8958 450, факс 02 8959 770, по електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или чрез писмо на адрес гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140.

До пет работни дни клиентите ще бъдат уведомявани дали сигналите им ще бъдат разгледани от омбудсмана, а за решението му по всеки казус ще бъдат информирани най-късно до 30 работни дни.

Становището на омбудсмана е задължително за всички компании от групата на ЧЕЗ в България.

#ЧЕЗ #България #омбудсман #Радослав Димитров #София #Благоевград #Враца #Перник #Плевен

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Енергетика
Последно от Енергетика

Всички новини от Енергетика »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници